پشتیبانی

دیجیتال سیستم

دیجیتال سیستم| قالب وردپرس

قالب وردپرس

قالب وردپرس

دیجیتال سیستم| قالب وردپرس

قالب وردپرس

دیجیتال سیستم| قالب وردپرس

قالب حرفه ای

قالب حرفه ای 154 با طراحی ریسپانسیو و در نسخه های سه ستونه و دوستونه برای سیستم رزبلاگ طراحی و ارائه شده است. این قالب دارای اسلایدرهای حرفه ای زیبا و متعددی است که امکان مدیریت حرفه ای تر وب را در اختیار کاربران قرار می دهند.

 

ریسپانسیو بودن این قالب به معنای سازگاری آن با گوشی های هوشمند و تبلت هاست و وب شما در هر نمایشگری متناسب با آن نمایشگر نمایش داده خواهد شد.

 

قالب خبری سه ستونه برای رزبلاگ، قالب رزبلاگ با طراحی ریسپانسیو، قالب واکنش گرای سه ستونه با طراحی ریسپانسیو

دیجیتال سیستم
ادامه مطلب
قالب وردپرس صحیفه فارسی Sahifa نسخه 5.6.9

قالب وردپرس صحیفه فارسی

 

با سلام به شما دوستان گرامی . قالب صحیفه وردپرس یکی از بهترین قالب های سایت های خبری و مجله ای است که با این قالب وردپرس به راحتی میتوانید بهترین و زیبا ترین و سریع ترین سایت خبری یا مجله ای برای خود اماده کنید.

 

این قالب را برای شما توسط تیم تکنولوژِی فارسی سازی و راستچین شده است و یک نسخه کامل و بدون مشکل است.

 

قالب صحیفه یک قالب خوب است که در بین قالب های وردپرس برای ساخت سایت های خبری و مجله ای رتبه یک را از آن خود کرده است که دارای پنل تنظیمات حرفه ای و یک قالب شیک با حالت ریسپانسیو و واکنش گرا برای گوشی های هوشمند که در زیر برخی از امکانات این قالب حرفه ای و زیبا خدمتتان ارائه می شود.

 

ه دوستانی که دنبال یک قالب سبک و زیبا با امکانات چشم گیر میگردند حتما باید یکبار این قالب رو امتحان کنند.

در زیر برخی از امکانات دیگر این قالب حرفه ای رو به طور خلاصه توضیح میدم:

پنل تنظیمات حرفه ای

قالب کاملا واکنشگرا

دارای دو حالت راست چین و چپ چین

دارای دو پوسته تیره و روشن

سفارشی سازی صفحه اول با افزونه صفحه ساز

قالب امتیاز دهیستاره ای

امتیاز دهی درصدی

نمایش امتیاز مطلب در جستجوی گوگل

سفارشی سازی رنگ های قسمت های مختلف

دارای 500 فونت گوگل

پشتیبانی از منوی ابشاری

درای فایل ترجمه پشتیبانی از تصویر شاخص تعریف بینهاید

رنگ برای قالب تعریف بینهاید سایدبار برای قالب دارای سایدبار راست و چپ و تمام عرض ارسال پست با تصویر برجسته هشت برگه ی اختصاصی: نقشه سایت لیست نویسنده محدود کردن صفحه نیاز به ورود به سیستم اشتراک rsss نمایش قالب برچسب ها جدول زمانی صفحه ورود صفحه بلاگ ابزارک پخش فیلم 35 ابزارک مفید دکمه اشتراک گذاری مطلب فیس بوک توییتر گوگل پلاس اینستاگرام نمایش اخرین دیدگاه ها با تصویر نویسنده دیدگاه ابزارک نمایش دسته ها +30 شورت کد

قیمت .50.000 هزار تومان

ادامه مطلب
دانلود  قالب فروشگاه دیجی کالا فارسی

✴️دانلود قالب دیجیکالا فارسیReviewed by MahdionOct 18Rating: 01_preview.__large_preview

 

✴️دانلود قالب دیجیکالا فارسی وردپرسی به اسم newshopping

 ✴️پوسته وردپرس فروشگاهی newshopping رو که یک تم ویژه می باشد رو براتون به صورت رایگان قرار دادیم تا بتونید به راحتی سایتی زیبا و فرشگاهی برای فروش انواع کارها و محصولات داشته باشید این تم به صورت برای شما از طرف بیگ تم قرار گرفته شده است در حالی که در بسیاری از سایتها ان را با قیمتهای گزاف و گرانی جهت دریافت قرار داده اند قالب وردپرس newshopping بهترین راه حل برای تجارت الکترونیک می باشد که با استفاده از رنگهای شیک و کدنویسی استاندارد طراحی شده است تا در حین استفاده به مشکل بر نخورید و با استفاده از آن بتونید از رقبا جلو زده و پیشرفت چشم گیری را تجربه نمایید ما برای آن دموی آنلاین از شرکت اصلیش قرار دادیم تا بتونید با مراجعه به ان بسیاری از قسمهای ان را مشاهده و عاشقش شوید

پوسته وردپرس فروشگاهی newshopping قالب newshopping بسیار انعطاف پذیر می باشد و برای کارهایی چون کودک , مبلمان , مد و یا دیجیتال بسیار عالی بوده است قالب وردپرس فروشگاهی newshopping با استفاده از طراحی مدرنی می باشد از ویژگی های مهم آن بخواییم بگیم دارای اسلایدر زیبا و ویژه می باشد (Revolution Slider ) که این به شما در صرفه جویی هزینه و پول خود کمک میکند و نیازی به خرید آن نخواهید داشت و یا دارای صفحه ساز حرفه ای و پیشرفته ویژوال کامپوسر بوده است تا بتونید به راحتی صفحات پیچیده ی زیبایی را داشته باشید و نیازی به کدهای پیچیده نداشته باشید بله دوستان این قالب رایگان وردپرس دارای طراحی بسیار زیبایی با استفاده از کدهای HTML 5 و CSS 3 و بوت استریپ۳ می باشد ودارای امکانات بسیار ی نیز بوده است طراحی کاملا واکنش گر

✴️این قالب فارسی فروشگاهی دارای طراحی کاملا پاسخگو بوده است دوستان ریسپانسیو یا پاسخگو بودن به این معناست که سایت شما با انواع دستگاه های مختلف دیجیتالی که قابلیت رفتن به اینترنت را دارند سازگار باشد و دیگر نیازی به زوم صفحه و اسکرول نداشته و به صورت خودکار به اندازه صفحه نمایش دستگاه مورد نظر در خواهد امد که این میتونه درجذب بازدید کننده موثر باشد

✴️همچنین این قالب وردپرس دارای منوی زیبا و از مگا منو پشتیبانی می نماید که بسیاری از قالب های وردپرس این قابلیت را ندارند و قسمت نظرات داشته و هچنین با ووکامرس ساز گاری و با استفاه از سازگاری که از افزونه WPML دارد خواهید توانست ان را به انواع زبانهای مختلف برای مشتریان خود ترجمه نمایید در ضمن دوستان دارای ماژوال پیشنهاد ویژه می باشد

✴️ویپژگی ها ی کلیدی

✴️بهینه و سئو

✴️گوگل فونتهای بسیار جذاب

✴️کدهای کوتاه

✴️ابزار های سفارشی سازی قدرتمند

✴️ویجت شبکه های اجتماعی

✴️صفحه تماس با ما همراه نقشه گوگل

✴️مگا منو ✴️پشتیبانی از WPML

✴️صفحه ساز ویژوال آهنگساز

✴️افزونه اسلایدر روولیشن

✴️ساخته شده با HTML5 و CSS3

✴️سازگاری متقابل مرورگر: کروم، فایرفاکس، سافاری، اپرا، IE10

✴️طراحی کاملا پاسخگو

✴️تغییرات ستون های فرعی مختلف

✴️سازگار با بسیاری از پلاگین های محبوب ✴️عملکرد سریع و مناسب در حالی که مشاهده ( قدرت لود بالا ) ✴️قسمت سفارشی سازی

✴️قابلیت قرار دادن پس زمینه

✴️و بسیاری دیگر … demos

✴️دانلود قالب فارسی newshopping

💰قیمت 300.000 هزار تومان

ادامه مطلب
دانلود هدر لایه باز گرافیکی برای سایت
سلام و خسته نباشید خدمت کاربران گرامی دیجیتال سیستم .
امروز با یک پست گرافیکی همراهتون هستیم. یکی از نیاز های مهم هر سایت و وبلاگی داشتن یه قالب مناسب هستش. اما بسته به نوع سایت انتخاب هدر مناسب هم مهمه چون کاربران در هنگام ورود به سایت اول به هدر آن سایت توجه میکنند. داشتن یه هدر گرافیکی میتونه به زیبایی سایت شما دو چندان کنه. با ما باشید. هایپرتمپ برای شما یک هدر گرافیکی جذاب طراحی کرده است که میتوانتید در انواع سایت های و مخصوصا در سایت های گرافیکی استفاده کنید. حتی میتونید به عنوان بنر و تبلیغات از اون استفاده کنید. طراحی فلت و بروز این هدر جلوه ای خاص به سایت و وبلاگ شما میبخشد. در صورت مشکل یا سوال در بخش نظرات مطرح کنید.
ادامه مطلب
پوسته شیک و زیبا ikonik

به دنبال یک پوسته شیک اما ساده برای وبسایت خود هستید؟ ikonik یک پوسته شیک و زیبا و در عین حال ساده است که با استفاده از آن می‌توانید ظاهری کاربر پسند به وبسایت‌ خود دهید.این قالب دارای رنگ بندی خاص و جذابی می باشد که شما را یاد کهکشان ها و آسمان می‌اندازد، در این پوسته مکانی برای قرار دادن ابزارک در نوارکناری و دو موقعیت یکی در بالای صفحه و یکی در پانویس صفحه قرار داده شده است،همچنین دارای فونت یکان برای هر چه زیباتر شدن در نسخه ترجمه شده می باشد.

از دیگر امکانات آن می توان به پشتیبانی از سیستم فروشگاه ساز ووکامرس اشاره کرد که با استفاده از این پوسته نیز می‌توانید صاحب یک فروشگاه زیبا در اینترنت شوید.

=پیش‌نمایش پوسته: یک / دو / سه / چهار / پنج

ادامه مطلب
قالب وردپرس فرا دانلود

باسلام خدمت کاربران محترم سایت دیجیتال سیستم 

امروز میخواهیم یک قالب  به نام قالب وردپرس فرا دانلود بهتون معرفی کنیم 

قالب وردپرس فرا دانلود قالب وردپرس حرفه ای فرا دانلود با طراحی بسیار زیبا و دلنشین و همچنین کدنویسی کاملا حرفه ای و اختصاصی توسط آریا وردپرس مخصوص سایت های دانلود نرم افزار می باشد که تمام نیاز های یک وبمستر برای اینگونه سایت ها را برطرف کرده است. استفاده از افزونه حرفه ای گزارش خرابی لینک یکی از بهترین ویژگی های این قالب است این افزونه تنظیمات پیشرفته ای دارد و می تواند بعد از دریافت یک گزارش شما را از طریق ایمیل آگاه سازد علاوه بر آن پنلی حرفه ای دارد که شما می توانید گزارش ها را در آن مشاهده نمایید. قالب فرا دانلود از لحاظ سرعت و بهینه سازی رتبه ی بالایی در سایت Gtmetrix دارد.

امکانات قالب وردپرس فرا دانلود

  • ولید شده از نظر سایت w3.org

  • کد نویسی استاندارد html5 و css3

  • دارای پنج ابزارک اختصاصی قالب

  • دارای دو فهرست منو در سایت

  • طراحی واکنش گرا ( نمایش درست در موبایل و تبلت )

  • افزونه حرفه ای گزارش خرابی لینک (پیش نمایش تنظیمات)

  • پنل تنظیمات اختصاصی (مشاهده)

  • مدیریت بخش عمومی از پنل اختصاصی قالب (مشاهده)

  • مدیریت شبکه های اجتماعی از پنل اختصاصی قالب (مشاهده)

  • مدیریت تبلیغات بالای صفحه از پنل اختصاصی قالب (مشاهده)

  • مدیریت ابزارک نرم افزار های مورد نیاز از پنل اختصاصی قالب (مشاهده

  •  دارای زمینه های حرفه ای دلخواه اختصاصی قالب (مشاهده)

 

قالب وردپرس فرا دانلود افزونه های مورد نیاز قالب : PageNavi و Report Content


ادامه مطلب

خرید اشتراک ویژه

- برخی از پست های سایت ویژه هستند؛ برای مشاهده این نوع پست ها نیاز به ارتقاء حساب کاربری خود دارید.
- برای خرید اشتراک ویژه حتما در سایت عضو شوید؛ سپس در فرم خرید اشتراک ویژه نام کاربری خود را وارد کنید تا اشتراک ویژه برای شما اعمال شود.

مطالب سایت بر حسب

خرید اشتراک ویژه